Počet záznamů: 1
Jak se budují značky
SYS 71563388 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808221748.5 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002995407 020 $a 978-80-7390-618-4 $q (vázáno) : $c Kč 399.0 040 $a KLG001 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 005:658.626 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 005.332.4 $2 MRF 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 100 1-
$a Sharp, Byron $4 aut $7 utb2013749290 240 10
$a How brands grow. $l Česky 245 10
$a Jak se budují značky : $b co obchodníci nevědí / $c Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov 264 -1
$a Praha : $b Dobrovský s.r.o., $c 2018 300 $a 241 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Knihy Omega 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Poznámky pod čarou 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 650 -7
$a obchodní značky $2 czenas $7 ph166532 650 -7
$a řízení značky $2 czenas $7 ph205089 650 -7
$a marketingový management $2 czenas $7 ph115229 650 -7
$a konkurenceschopnost $2 czenas $7 ph121800 650 -7
$a marketingový výzkum $2 czenas $7 ph115230 655 -7
$a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864 700 1-
$a Sumcov, Petr, $d 1969- $4 trl $7 xx0147260 830 -0
$a Knihy Omega 910 $a BOG001 $b N65396
Počet záznamů: 1