Počet záznamů: 1
Co k čemu, táto?
SYS 71537201 LBL 00000nrm-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20201020152558.8 008 ######s########xr-#################zxx 020 $c 219.00 Kč 040 $e RDA $a BOG001 $b cze 245 00
$a Co k čemu, táto? : $b naučná hra 264 -1
$b Alexander 336 $a trojrozměrná forma $b tdf $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a objekt $b nr $2 rdacarrier 500 $a Obsahuje: 108 karet, hrací desku s 36 obrázky, 4 figurky, kostku, přesýpací hodiny, pravidla hry 500 $a Doba trvání: cca 10 - 15 minut 520 2-
$a Co k čemu, táto? Je naučná hra pro děti předškolního věku. Hra má děti naučit spojitosti mezi předměty a povoláními, se kterými se denně setkávají. Hra umožňuje dvě varianty hraní. Hra má rozvíjet schopnost logického myšlení, představivost a spojování významů. Samotné hraní se odehrává na hrací desce, na které je vyobrazeno 36 obrázků. Hráč, který je na tahu, hodí kostkou a posune libovolným směrem svou figurku. Obrázek, na kterém figurka skončí, pak současně s ostatními hráči hledá na kartách, které jsou položeny vedle hrací desky. Karet je celkem 108, takže hledání je to opravdu náročné. První nalezená karta je samozřejmě jen odrazovým můstek k dalšímu pátrání. Úkolem hráčů je totiž najít další dvě karty, které mají s prvním obrázkem nějakou spojitost (např. kotva, loď kormidlo). Hráč, kterému se to podaří jako prvnímu, si trojici karet bere a počítá si ji jako bod. Celý mechanismus se opakuje, dokud na stole zbývají nějaké karty. 521 3-
$a Hračky a pomůcky pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami 521 1-
$a 5+ 521 $a 2-5 hráčů 653 0-
$a vzdělávací hry $a naučné hry $a strategie $a logické myšlení $a představivost $a lekotéka 910 $a BOG001 $b HR423
Počet záznamů: 1