Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
SYS 71478972 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230619205524.1 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002928680 020 $a 978-80-271-0206-8 $q (vázáno) : $c Kč 349.00 040 $a HKA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a 658.8:159.91 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Tahal, Radek, $d 1970- $4 aut $7 xx0170470 245 10
$a Marketingový výzkum : $b postupy, metody, trendy / $c Radek Tahal a kolektiv 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017 300 $a 261 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 500 $a Obálkový podnázev: Řízení výzkumného projektu, analýza dat ... 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. $c flexibooks 521 8-
$a Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům 650 -7
$a marketingový výzkum $x metody $2 czenas $7 ph115230 650 -7
$a neuromarketing $2 czenas $7 ph616003 653 0-
$a sběr dat $a analýza dat $a kvalitativní výzkum $a software 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a BOG001 $b N64126
Počet záznamů: 1