Počet záznamů: 1  

Mezigenerační učení

  1. SYS71448824
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230808222102.8
    008
      
    ######s########xr-#################cze
    015
      
    $a cnb002885461
    020
      
    $a 978-80-210-8460-5 $q (brožováno) : $c Kč 237.00
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37 $2 MRF
    080
      
    $a 316.4.051.63 $2 MRF
    080
      
    $a 374 $2 MRF
    080
      
    $a 37 $2 MRF
    080
      
    $a 37.01 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Rabušicová, Milada, $d 1956- $4 aut $7 xx0004188
    245
    10
    $a Mezigenerační učení : $b teorie, výzkum, praxe / $c Milada Rabušicová, Karla Brücknerová, Lenka Kamanová, Petr Novotný, Kateřina Pevná, Zuzana Vařejková
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2016
    300
      
    $a 294 stran : $b ilustrace, formulář ; $c 22 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a V prelimináriích logo internetového knihkupectví Masarykovy univerzity: Munipress
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Mezigeneračnost je jedním z nejpřirozenějších aspektů učení, jež nás provází po celý život. Jsme zvyklí, že mezi učícím se a tím, kdo učí, je často výraznější věkový rozdíl. Obecně se předpokládá, že právě tento rozdíl zajistí dostatek informací, podnětů a zkušeností, jež mohou učícího se obohatit. V této knize se snažíme tuto „samozřejmost“ mezigeneračního učení zproblematizovat. Ukazujeme, že učební situace, v nichž se setkávají lidé z odlišných generací, jsou specifické v řadě ohledů: z hlediska obsahů učení, aktivity jednotlivých aktérů při poskytování a přijímání učebních podnětů, různorodostí učebních situací a příležitostí k nim. Aktéři mezigeneračního učení musí čelit různým výzvám, ale zároveň si mohou odnášet specifické benefity. Tuto specifičnost rozkrýváme v rovině teoretické, ale zejména empiricky výzkumem mezigeneračního učení v různých sociálních prostředích: ve škole, na pracovišti a v komunitách. $c flexibooks
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    -7
    $a výchova a vzdělávání $2 czenas $7 ph127419
    650
    -7
    $a mezigenerační vztahy $2 czenas $7 ph202180
    650
    -7
    $a neformální vzdělávání $2 czenas $7 ph459479
    650
    -7
    $a celoživotní vzdělávání $2 czenas $7 ph119091
    650
    -7
    $a pedagogický výzkum $2 czenas $7 ph124017
    653
    0-
    $a mezigenerační učení
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $2 czenas $7 fd501537
    700
    1-
    $a Brücknerová, Karla, $d 1980- $4 aut $7 mzk2005309082
    700
    1-
    $a Kamanová, Lenka, $d 1984- $4 aut $7 mzk2010614235
    700
    1-
    $a Novotný, Petr, $d 1972- $4 aut $7 ola2003206202
    700
    1-
    $a Pevná, Kateřina, $d 1980- $4 aut $7 mzk2011634429
    700
    1-
    $a Vařejková, Zuzana $4 aut $7 mzk2017946882
    910
      
    $a BOG001 $b N64356

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.