Počet záznamů: 1
Bod zlomu
SYS 71259894 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808214444.9 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002724506 020 $a 978-80-265-0404-7 $q (vázáno) : $c Kč 299.00 040 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.3 080 $a 17 080 $a 316.4 080 $a 159.9.07 080 $a 316.6 080 $a 316 080 $a 303 100 1-
$a Gladwell, Malcolm, $d 1963- $4 aut $7 xx0052985 240 10
$a Tipping point. Česky 245 10
$a Bod zlomu : $b o malých příčinách s velkými následky / $c Malcolm Gladwell ; překlad: Martin Weiss 250 $a 4. vydání, první v BizBooks 264 -1
$a Brno : $b BizBooks, $c 2015 300 $a 256 stran ; $c 22 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Přeloženo z angličtiny 500 $a Obálkový podnázev: Legendární kniha, která změnila pohled na svět 500 $a Poznámky 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové zdánlivě tajemné změny vyskytujících se v každodenním v životě dívá optikou epidemií. Myšlenky,výrobky, informace či způsoby chování se podle něj šíří stejně jako viry. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie. Kniha je plná názorných příkladů a ilustračních situací. Jednotlivé fáze šíření epidemie jsou vysvětleny a propojeny dohromady tak, že rozečtenou knihu jen tak neodložíte a na konci je vám jasné, co je třeba udělat a na koho se obrátit, aby právě vaši nabídku na trhu nikdo nepřehlédl. Tuto legendární neobyčejně inspirativní knihu ocení tvůrci reklamy, nezávislí profesionálové i čtenáři kvalitní literatury faktu. Česky již vyšly i další autorovy bestsellery: Mžik, Mimo řadu, Co viděl pes a David a Goliáš. $c flexibooks 650 -7
$a společnost $2 czenas $7 ph116245 650 -7
$a konzumní společnost $2 czenas $7 ph121836 650 -7
$a sociální chování $2 czenas $7 ph125776 650 -7
$a hromadné chování $2 czenas $7 ph305398 650 -7
$a sociologický výzkum $2 czenas $7 ph125750 650 -7
$a psychologický výzkum $2 czenas $7 ph124806 655 -7
$a případové studie $2 czenas $7 fd133208 655 -7
$a monografie $2 czenas $7 fd132842 700 1-
$a Weiss, Martin, $d 1963 srpen 15.- $4 trl $7 ola2007404868 910 $a BOG001 $b N59909
Počet záznamů: 1