Počet záznamů: 1  

Bod zlomu

  1. SYS71259894
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230808214444.9
    008
      
    ######s########xr-#################cze
    015
      
    $a cnb002724506
    020
      
    $a 978-80-265-0404-7 $q (vázáno) : $c Kč 299.00
    040
      
    $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.3
    080
      
    $a 17
    080
      
    $a 316.4
    080
      
    $a 159.9.07
    080
      
    $a 316.6
    080
      
    $a 316
    080
      
    $a 303
    100
    1-
    $a Gladwell, Malcolm, $d 1963- $4 aut $7 xx0052985
    240
    10
    $a Tipping point. Česky
    245
    10
    $a Bod zlomu : $b o malých příčinách s velkými následky / $c Malcolm Gladwell ; překlad: Martin Weiss
    250
      
    $a 4. vydání, první v BizBooks
    264
    -1
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2015
    300
      
    $a 256 stran ; $c 22 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Obálkový podnázev: Legendární kniha, která změnila pohled na svět
    500
      
    $a Poznámky
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové zdánlivě tajemné změny vyskytujících se v každodenním v životě dívá optikou epidemií. Myšlenky,výrobky, informace či způsoby chování se podle něj šíří stejně jako viry. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie. Kniha je plná názorných příkladů a ilustračních situací. Jednotlivé fáze šíření epidemie jsou vysvětleny a propojeny dohromady tak, že rozečtenou knihu jen tak neodložíte a na konci je vám jasné, co je třeba udělat a na koho se obrátit, aby právě vaši nabídku na trhu nikdo nepřehlédl. Tuto legendární neobyčejně inspirativní knihu ocení tvůrci reklamy, nezávislí profesionálové i čtenáři kvalitní literatury faktu. Česky již vyšly i další autorovy bestsellery: Mžik, Mimo řadu, Co viděl pes a David a Goliáš. $c flexibooks
    650
    -7
    $a společnost $2 czenas $7 ph116245
    650
    -7
    $a konzumní společnost $2 czenas $7 ph121836
    650
    -7
    $a sociální chování $2 czenas $7 ph125776
    650
    -7
    $a hromadné chování $2 czenas $7 ph305398
    650
    -7
    $a sociologický výzkum $2 czenas $7 ph125750
    650
    -7
    $a psychologický výzkum $2 czenas $7 ph124806
    655
    -7
    $a případové studie $2 czenas $7 fd133208
    655
    -7
    $a monografie $2 czenas $7 fd132842
    700
    1-
    $a Weiss, Martin, $d 1963 srpen 15.- $4 trl $7 ola2007404868
    910
      
    $a BOG001 $b N59909

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.