Počet záznamů: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
SYS 71174686 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230619205321.4 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-3527-6 : $c Kč 379.00 040 $a BOG001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 080 $a 658.8:005.52 100 1-
$a Kozel, Roman, $d 1974- $4 aut $7 mzk2003184989 245 10
$a Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / $c Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 304 s. : $b il., mapky, tabulky ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a Anglické resumé 500 $a Obálkové podnázvy: Aktuální trendy marketingu a marketingového výzkumu : marketingový výzkum od zadání po návrhy řešení : analýza dat bez vzorců a definic ... 500 $a Černobílé fotografie, grafy, schémata, vzorce 500 $a Poznámka o autorech 504 $a Bibliografie 504 $a Rejstřík 504 $a Odkazy na internetové stránky 520 3-
$a Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim $c flexibooks 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a marketingový výzkum $2 czenas $7 ph115230 653 0-
$a marketing $a marketingový výzkum $a kvantitativní výzkumy $a kvalitativní výzkumy $a sběr dat $a analýza dat $a aplikace v praxi $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Mynářová, Lenka $4 aut $7 js20081201008 700 1-
$a Svobodová, Hana, $d 1956-2011 $4 aut $7 mzk2003211119 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a BOG001 $b N54561
Počet záznamů: 1