Počet záznamů: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
SYS 71145644 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20201006110704.9 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-2928-2 : $c Kč 349.00 040 $a BOG001 $b cze 041 1-
$a cze $h ger 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1/.3 080 $a 658.8 080 $a 658.8:005.32 080 $a 339.187 100 1-
$a Monzel, Monika, $d 1967- $4 aut $7 xx0095312 245 10
$a 99 tipů pro úspěšnější reklamu / $c Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] 246 3-
$a Devadesát devět tipů pro úspěšnější reklamu 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 198 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer, Marketing 500 $a Přeloženo z němčiny 500 $a Obálkové podnázvy: Jak sestavit optimální mix pro vaši firmu : která média zvolit a jak se vyvarovat typických chyb 500 $a Původně vydáno: Berlín : Cornelsen, 2006 500 $a Graf, schémata 500 $a Poznámka o autorce 500 $a Poznámky na okrajích stránek 521 $a Určeno marketingovým manažerům a specialistům 521 $a Vhodné též pro podnikatele z malých firem 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 653 0-
$a obchod $a marketing $a reklama a propagace $a marketing $a průzkum trhu $a reklamní strategie $a psychologie reklamy $a kreativita $a etika $a estetika reklamy $a komunikační nástroje $a reklamní prostředky $a přímá reklama $a internetová reklama $a televizní reklama $a rozhlasová reklama $a reklamní tiskoviny $a ústní reklama $a reklamní kampaně $a reklamní agentury $a regulace reklamy $a zákony $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Thöndlová, Gabriela $4 trl $7 xx0080412 765 0-
$t 99 Tipps für erfolgreiche Werbung 830 -0
$a Manažer 910 $a BOG001 $b N51877
Počet záznamů: 1