Počet záznamů: 1
Marketingový průzkum
SYS 71141030 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114240.4 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-251-2183-2 : $c Kč 247.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:005.52 080 $a 339.138 100 1-
$a Foret, Miroslav $4 aut $7 xx0017069 245 10
$a Marketingový průzkum : $b poznáváme svoje zákazníky / $c Miroslav Foret 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2008 300 $a 121 s. : $b il., grafy, tabulky ; $c 23 cm 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Obálkové podnázvy: Definujeme marketingový cíl : vybíráme vhodnou techniku marketingového výzkumu : zpracováváme zjištěná data 500 $a Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress 500 $a Černobílé fotografie, schémata 504 $a Bibliografie 504 $a Rejstřík 521 $a Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a marketingový výzkum $2 czenas $7 ph115230 653 0-
$a průzkum trhu $a sběr dat $a zpracování dat $a psychologie prodeje $a management prodeje 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 910 $a BOG001 $b N50798
Počet záznamů: 1