Počet záznamů: 1
Veletrhy a výstavy
SYS 71069169 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230717205421.7 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 80-247-0894-9 : $c Kč 198.00 040 $a BOG001 $b cze 041 0-
$a cze $h cze 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659 080 $a 339.174 080 $a 339.138 080 $a 061.4 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut $7 jk01151219 245 10
$a Veletrhy a výstavy : $b efektivní prezentace pro úspěšný prodej / $c J. Vysekalová, M. Hrubalová, J. Girgašová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2004 300 $a 159 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer 500 $a Černobílé fotografie, grafy, schémata 500 $a Medailony o autorkách 500 $a Přílohy 504 $a Bibliografie 504 $a Rejstřík 520 3-
$a Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. $c flexibooks 650 -4
$a marketingové prezentace 650 -7
$a výstavnictví $2 czenas $7 ph127459 650 -7
$a veletrhy $2 czenas $7 ph127011 653 0-
$a obchod $a propagace $a marketing $a marketingová komunikace $a trhy $a výstavnictví $a veletrhy $a výstavy $a doprovodné programy $a veletržní akce $a organizace veletrhů $a prezentace $a prodej $a výzkumy $a efektivita veletrhů $a lobbing $a lobby $a firmy $a audity $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Hrubalová, Monika $4 aut 700 1-
$a Girgašová, Jana $4 aut $7 xx0021957 830 -0
$a Manažer 910 $a BOG001 $b N41575
Počet záznamů: 1