Počet záznamů: 1
Evropské marketingové prostředí
SYS 10083817 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20210208201406.9 008 140821---------xx-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 80-7226-203-3 040 $a BOG001 $b cze 041 0-
$a cze $h cze 072 -7
$a 327 $x Mezinárodní vztahy, světová politika $2 Konspekt $9 15 080 $a 061.1 EU 080 $a 339.923(4):061.1(4) 080 $a 339.138 100 1-
$a Foret, Miroslav $4 aut $7 xx0017069 245 10
$a Evropské marketingové prostředí / $c Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Computer Press, $c 1999 300 $a 100 s. 490 1-
$a Evropská unie 504 $a Rejstř. 610 -7
$a Evropská unie $2 czenas $7 kn20010711086 650 -7
$a tržní ekonomika $2 czenas $7 ph126777 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 653 0-
$a Evropa $a mezinárodní instituce a organizace $a Evropská unie $a hospodářská integrace $a ekonomika $a marketing $a globalizace $a trhy $a zemědělství $a podnikání $a evropské firmy $a spotřebitelé $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Procházka, Petr $4 aut $7 xx0017070 700 1-
$a Šašinka, Oldřich $4 aut 830 -0
$a Evropská unie 910 $a BOG001 $b N35190
Počet záznamů: 1