Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Strategický

    Strategický marketing : Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / Dagmar Jakubíková. -- Grada Publishing 2013. -- 368 s. -- Abstrakt: Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt. -- ISBN : 978-80-247-4670-8.

    Ekonomie a právo;Marketing a reklama;Str ategický marketing;Jakubíková Dagmar

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.