Počet záznamů: 1
Strategický marketing
SYS 71477320 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20250708210351.2 008 190101s--------xr-----|------00|-|-cze-d 020 $a 978-80-247-4670-8 040 $a BOG001 $b cze 245 $a Strategický marketing : $b Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / $c Dagmar Jakubíková 260 $b Grada Publishing $c 2013 300 $a 368 s. 520 3-
$a Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt $c flexibooks 653 $a Ekonomie a právo;Marketing a reklama;Str ategický marketing;Jakubíková Dagmar 910 $a BOG001
Počet záznamů: 1