Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. SYS71477320
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20250708210351.2
    008
      
    190101s--------xr-----|------00|-|-cze-d
    020
      
    $a 978-80-247-4670-8
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    245
      
    $a Strategický marketing : $b Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / $c Dagmar Jakubíková
    260
      
    $b Grada Publishing $c 2013
    300
      
    $a 368 s.
    520
    3-
    $a Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt $c flexibooks
    653
      
    $a Ekonomie a právo;Marketing a reklama;Str ategický marketing;Jakubíková Dagmar
    910
      
    $a BOG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.