hudba v reklamě, hudební sémiotika, psychologie hudby, filozofie hudby, média, filozofie médií, reklama a propagace, psychologie reklamy, mediální komunikace, marketingová komunikace, verbální komunikace
Profese
vysokoškolské učitelky
Pohlaví
žena
Biogr.poz.
Mgr. et. Mgr., Ph.D., absolventka hudebních, mediálních a komunikačních studií, vysokoškolská lektorka praktické aplikace Hudba v reklamě, publikuje na téma hudby, hudební sémiotiky, hudební psychologie a filozofie hudby, reklamy a marketingu.
Zdroj dat
Rafajová, Andrea: Zvuky v reklamě, 2017 ; autoritní forma, datum narození, biografické údaje
www(LinkedIn), cit. 9. 1. 2018 ; biografické údaje
Soubor
Osoby
Odkazy
(1) - Knihy
osoba
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.