Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace v místě prodeje

  1. SignaturaN65013; 658 (JES)
    Autor Jesenský, Daniel (Autor)
    Údaje o názvuMarketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2018
    Fyz.popis504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000665286Ústřední knihovnaSklad
    Marketingová komunikace v místě prodeje
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    spotřebitelské chování
    maloobchod
    strategický marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77
    366.1
    339.37
    658.8:005.21
    (048.8:082)
    DatabázeKnihy
    AnotacePlnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
    PoznámkyObálkový podnázev: Jak lépe prodávat a uspokojit zákazníky s pomocí POP komunikace? ...
    Příloha: Typologie POP médií
    Obsahuje bibliografii
    Vhodné jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost
    ISBN978-80-271-0252-5 (vázáno) : Kč 495.00
    Část názvuPOP, POS, in-store, shopper marketing
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.