Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. Hejlová, Denisa, 1979-

    Public relations / Denisa Hejlová. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2015. -- 250 stran : ilustrace, faksimile, portréty ; 25 cm. -- (Expert). -- Obálkové podnázvy: Základní teoretické přístupy a koncepty PR : public relations zaměřené na domácí podmínky, .... -- Poznámka o autorce. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. -- Anglické resumé. -- ISBN : 978-80-247-5022-4 (vázáno) : Kč 349.00.

    public relations * firemní prezentace * reklama a propagace * marketingová komunikace * Spojené státy americké * Evropa * Česko * nástroje * legislativa * etika * monografie
    659.4 * 316.7 * 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.