Počet záznamů: 1
Public relations
SYS 71261783 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230619205435.9 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002720370 020 $a 978-80-247-5022-4 $q (vázáno) : $c Kč 349.00 040 $a ULG001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 316.7 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Hejlová, Denisa, $d 1979- $4 aut $7 jo2010570674 245 10
$a Public relations / $c Denisa Hejlová 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2015 300 $a 250 stran : $b ilustrace, faksimile, portréty ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 500 $a Obálkové podnázvy: Základní teoretické přístupy a koncepty PR : public relations zaměřené na domácí podmínky, ... 500 $a Poznámka o autorce 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. $c flexibooks 546 $a Anglické resumé 650 -7
$a public relations $2 czenas $7 ph115957 650 -7
$a firemní prezentace $2 czenas $7 ph552079 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 650 -7
$a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228 653 0-
$a Spojené státy americké $a Evropa $a Česko $a nástroje $a legislativa $a etika 655 -7
$a monografie $2 czenas $7 fd132842 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a BOG001 $b N59969
Počet záznamů: 1