Počet záznamů: 1  

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

  1. Údaje o názvuFormulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Dal.odpovědnost
    Nakladatel VeRBuM 2012
    Výrobce VeRBuM
    Fyz.popis90
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    e-kniha

    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Forma, žánr
    DatabázeKnihy
    AnotaceCílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví.
    ISBN(brož.) 9788087500293
    (e-kniha) 9788087500293
    Země vyd.-xr
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.