Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Karlíček, Miroslav, 1979-

    Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2013. -- 255 s. : il., tabulky ; 24 cm. -- Černobílé fotografie, faksimile, grafy, ilustrace, portréty, schémata. -- Poznámky pod čarou. -- Poznámka o hlavním autorovi. -- Medailonky spoluautorů. -- Poznámky na konci jednotlivých kapitol. -- Otázky k zamyšlení na konci jednotlivých kapitol. -- Obsahuje bibliografie, bibliografické a internetové odkazy. -- Abstrakt: První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu produktu, ceně, komunikaci a. -- ISBN : 978-80-247-4208-3 : Kč 298.00.
    I. Tahal, Radek, 1970-


    strategický marketing * marketingový výzkum * reklamní kampaně * marketingová komunikace * cílený marketing * obchodní značky * marketingový management * psychologie prodeje * ekonomické prostředí * politické prosředí * kulturní prostředí * příručky
    658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.52339.138

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.