Počet záznamů: 1
Reklama
Signatura N53129; 659 (VYS) Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor) Údaje o názvu Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor) Údaje o vydání 3., aktualiz. a dopl. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2010 Fyz.popis 208 s. : il., grafy, tabulky ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000439461 Ústřední knihovna Volný výběr Předmět.hesla reklama a propagace psychologie reklamy reklamní kampaně marketingová komunikace spotřebitelé Klíč.slova reklamní agentury * cílený marketing * reklamní média * psychologický nátlak Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659 659.4 159.947 316.77 159.98:659.1 Databáze Knihy Anotace Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože Poznámky Anglické resumé
V tiráži uvedeno: 3. vyd.
Černobílé fotografie, schémata
Přílohy
Medailony autorůBibliografie
RejstříkUrčeno pro Určeno všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům Načítání…
Počet záznamů: 1