Počet záznamů: 1  

Marketing na sociálních sítích

  1. Bednář, Vojtěch, 1979-

    Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru / Vojtěch Bednář. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2011. -- 197 s. : il., schémata, tabulky ; 23 cm. -- Obálkové podnázvy: Nevyžaduje žádné předchozí znalosti : plánování, příprava, realizace, udržení i ukončení marketingové kampaně : metody jak zaujmout jednotlivé typy uživatelů, .... -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Na konci každé kapitoly shrnutí. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Vhodné pro začátečníky i pokročilé marketéry, IT manažery, tvůrce stránek a programátory. -- ISBN : 978-80-251-3320-0 : Kč 347.00.

    internetové sociální sítě * marketingová komunikace * internetový marketing * elektronická média * počítačové sítě * internet * WWW stránky * Facebook * Twitter * typy sociálních sítí * uživatelé sociálních sítí * potřeby uživatelů * prezentace uživatelů * internetová reklama * kybernetická bezpečnost * příručky
    004.738.5:316.472.4 * 658.8:316.77 * 658.8:004.738.5

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.