Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Signatura N46471; 659 (FTO) Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Údaje o názvu Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 165 s. : il., schémata ; 24 cm Počet ex. 2, z toho volných 2 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000304219 Ústřední knihovna Sklad 100000308755 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla public relations Klíč.slova reklama a propagace * psychologie reklamy * reklamní agentury * reklamní strategie * reklamní média * masmédia * prezentace * mediální kultura * žurnalistika * etika * ovlivňování mínění * manipulace * tiskoví mluvčí * usměrňování zpráv * krizová komunikace * propaganda * zpravodajství Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 159.98:659.1 659.113 070 Databáze Knihy Poznámky Bibliografie Určeno pro Určeno nejen pracovníkům firemního public relations a marketingu a pracovníkům public relations agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií Načítání…
Počet záznamů: 1