Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. SignaturaN46471; 659 (FTO)
    Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Údaje o názvuPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis165 s. : il., schémata ; 24 cm
    Počet ex.2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000304219Ústřední knihovnaVolný výběr
    100000308755Ústřední knihovnaSklad
    Public relations jako ovlivňování mínění
    PoznámkyBibliografie
    Určeno proUrčeno nejen pracovníkům firemního public relations a marketingu a pracovníkům public relations agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií
    ISBN978-80-247-1903-0 : : Kč 198.00 chybné: 80-247-1903-0
    EdiceManažer, Komunikace
    Edice/vedl.záhl. Manažer
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.