Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Machková, Hana

    Mezinárodní marketing / Hana Machková. -- 2., rozšířené a přepracované vyd. -- Praha : Grada, c2006. -- 205 s. : il., tabulky ; 25 cm. -- (Expert). -- Černobílé fotografie, grafy, nákresy, schémata. -- Poznámky pod čarou. -- Poznámka o autorce. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- ISBN : 80-247-1678-X : Kč 249.00.

    mezinárodní marketing * mezinárodní obchod * mezinárodní ekonomika * mezinárodní trhy * mezinárodní marketing * marketingová komunikace * marketingové strategie * výrobková politika * distribuční politika * cenová politika * učebnice * učebnice
    339.138(100) * 658.8:339.564

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.