Počet záznamů: 1  

Základy marketingu pro střední odborné školy

  1. Vysekalová, Jitka, 1941-

    Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová. -- 2. vyd. -- Praha : Fortuna, 1999. -- 164 s. : grafy, tabulky ; 21 cm. -- (Učebnice). -- Bibliografie. -- Obálkový název: Základy marketingu pro střední školy. -- Hřbetní název: Základy marketingu. -- ISBN : 80-7168-668-9 : Kč 83.00. -- 80-718-668-9.
    I. Strnad, Pavel, 1938-2014 II. Vydrová, Jaruše


    marketing * obchod * marketing * řízení podniku * strategie řízení * spotřebitelé * produkty * výrobky * propagace výrobků * marketingový výzkum * distribuce zboží * marketingová prezentace * učebnice středních škol * učebnice středních škol
    339.138 * 658.8

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.