Počet záznamů: 1
Reklama
SYS 71613271 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230619205535.0 008 181002s2018####xr-|||||-||||-00|-||cze-d 015 $a cnb003018811 020 $a 978-80-247-5865-7 $q (brožováno) : $c Kč 299.00 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 659.113 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 159.98:659.1 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut $7 jk01151219 245 10
$a Reklama : $b jak dělat reklamu / $c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 246 30
$a Jak dělat reklamu 250 $a 4., aktualizované a doplněné vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2018 300 $a 232 stran : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Přílohy 500 $a Terminologické slovníky 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. $c flexibooks 546 $a České a anglické resumé 650 -7
$a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035 650 -7
$a reklamní strategie $2 czenas $7 ph229515 650 -7
$a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228 650 -7
$a reklamní kampaně $2 czenas $7 ph229516 650 -7
$a psychologie reklamy $2 czenas $7 ph158335 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Mikeš, Jiří, $d 1942- $4 aut $7 jo2002105233 910 $a BOG001 $b N65970
Počet záznamů: 1