Počet záznamů: 1  

Marketing od A do Z

  1. Kotler, Philip, 1931-

    Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová]. -- Vyd. 1. -- Praha : Management Press, 2003. -- 203 s. ; 25 cm. -- (Knihovna světového managementu). -- Původně vydáno: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. -- Česko-anglický a anglicko-český slovník odborných výrazů. -- Obsahuje bibliografii a rejstříky. -- Určeno manažerům a profesionálním marketingovým pracovníkům. -- Název originálu: Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know. -- ISBN : 80-7261-082-1 (váz.) : Kč 199.00.
    I. Škapová, Hana


    marketing * strategický marketing * cílený marketing * internetový marketing * marketingová komunikace * marketingová etika * public relations * konkurenceschopnost * marketingové strategie * příručky
    658.8 * (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.