Počet záznamů: 1  

Marketing pro začátečníky

  1. Foret, Miroslav

    Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2008. -- viii, 152 s. : il., tabulky ; 23 cm. -- (Praxe manažera). -- Obálkové podnázvy: Minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : cvičení i otázky pro samostudium. -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Černobílé fotografie, grafy, nákresy. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Určeno marketingovým manažerům i studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult. -- ISBN : 978-80-251-1942-6 : Kč 239.00.
    I. Tůma, Tomáš, 1974-


    marketing * podnikání * obchod * marketing * marketingové strategie * marketingové plánování * marketingové nástroje * průzkum trhu * segmentace trhu * portfoliová analýza * teorie * příručky pro začátečníky * příručky
    339.138 * 658.8 * 005 * 339.146.4

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.