Počet záznamů: 1
Marketing pro začátečníky
SYS 71127873 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114122.7 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-251-1942-6 : $c Kč 239.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 339 $x Obchod $2 Konspekt $9 4 080 $a 339.138 080 $a 658.8 080 $a 005 080 $a 339.146.4 100 1-
$a Foret, Miroslav $4 aut $7 xx0017069 245 10
$a Marketing pro začátečníky / $c Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2008 300 $a viii, 152 s. : $b il., tabulky ; $c 23 cm 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Obálkové podnázvy: Minimum, které byste měli ovládat : tipy, jak to funguje v praxi : cvičení i otázky pro samostudium 500 $a Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress 500 $a Černobílé fotografie, grafy, nákresy 504 $a Bibliografie 504 $a Rejstřík 521 $a Určeno marketingovým manažerům i studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 653 0-
$a podnikání $a obchod $a marketing $a marketingové strategie $a marketingové plánování $a marketingové nástroje $a průzkum trhu $a segmentace trhu $a portfoliová analýza $a teorie $a příručky pro začátečníky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Tůma, Tomáš, $d 1974- $4 ill $7 mzk2003203302 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 910 $a BOG001 $b N49231
Počet záznamů: 1