Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Moudrý, Marek, 1974-

    Marketing : základy marketingu. Učebnice učitele. Díl 1./díl 2. / Marek Moudrý. -- Aktualizované 4. vydání. -- Prostějov : Computer Media, 2018. -- 160 stran : ilustrace, portréty ; 30 cm. -- Cvičení a kontrolní otázky průběžně v textu. -- Testy a jejich řešení na konci knihy. -- Hřbetní název části: Učitel. -- Obsahuje bibliografii. -- Kompletní výukový materiál pro vyučující. -- Hřbetní název: Marketing - základy marketingu. -- ISBN : 978-80-7402-361-3 (brožováno) : Kč 330.00.

    marketing * učebnice středních škol * metodické příručky
    658.8 * 339.1

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.