Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Vysekalová, Jitka, 1941-

    Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš. -- 4., aktualizované a doplněné vydání. -- Praha : Grada, 2018. -- 232 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm. -- Přílohy. -- Terminologické slovníky. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-247-5865-7 (brožováno) : Kč 299.00.
    I. Mikeš, Jiří, 1942-


    reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace * reklamní kampaně * psychologie reklamy * příručky
    659.1 * 659.113 * 658.8:316.77 * 159.98:659.1 * (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.