Počet záznamů: 1  

Nudge (šťouch)

  1. SYS71162870
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230913114059.0
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 978-80-87162-66-8 : $c Kč 339.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 33 $x Ekonomie $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 159.98
    080
      
    $a 33
    080
      
    $a 330.16
    080
      
    $a 159.95
    080
      
    $a 366
    100
    1-
    $a Thaler, Richard H., $d 1945- $4 aut $7 vse2008430010
    245
    10
    $a Nudge (šťouch) : $b jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstí / $c Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein ; [zanglického originálu ... přeložila Eva Dejmková]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Zlín : $b Kniha Zlin, $c 2010
    300
      
    $a 309 s. : $b il., tabulky ; $c 19 cm
    490
    1-
    $a Tema ; $v sv. 6
    500
      
    $a Původně vydáno: New Haven : Yale University Press, c2008
    500
      
    $a Vydal Marek Turňa
    500
      
    $a Černobílé fotografie, nákresy
    500
      
    $a Poznámky pod čarou i na konci knihy
    500
      
    $a Dodatek: Finanční krize 2008
    500
      
    $a Úvod: autoři
    504
      
    $a Bibliografie a bibliografické odkazy
    504
      
    $a Odkazy na internetové stránky
    504
      
    $a Jmenný a pojmový rejstřík
    520
    3-
    $a I když je lidský mozek jistě úžasná věc, byl stvořen jen k určitým účelům, například jak najít potravu a přitom se nenechat sežrat. Účely, k nimž stvořen nebyl, jsou například výběr dobrého penzijního spoření, omezení škodlivého znečištění, vyhýbání se tučné stravě, a plánování na dlouhou dobu dopředu. Každý den se musíme pro něco rozhodnout, děláme stovky voleb, a dost často se, bohužel, rozhodneme špatně. Tyto omyly škodí našim peněženkám, našemu zdraví i naší planetě. Autoři této knihy nám ukazují, že když poznáme způsob, jak lidé myslí, můžeme navrhnout prostředí, v němž pro ně bude jednodušší vybrat si tu nejlepší alternativu pro sebe, své prostředí a společnost. S použitím barvitých příkladů z různých důležitých stránek lidského života nám Thaler a Sunstein dokládají, že promyšleně postavená „architektura výběru“ nás může postrčit, šťouchnout směrem k výraznému zlepšení našich rozhodnutí, aniž by porušovala naše právo volby. $c flexibooks
    650
    -7
    $a ekonomická psychologie $2 czenas $7 ph114424
    650
    -7
    $a ekonomické chování $2 czenas $7 ph119830
    650
    -7
    $a rozhodování $2 czenas $7 ph125259
    650
    -7
    $a spotřebitelské chování $2 czenas $7 ph125966
    655
    -7
    $a studie $2 czenas $7 fd133597
    700
    1-
    $a Sunstein, Cass R., $d 1954- $4 aut $7 vse2005290876
    700
    1-
    $a Dejmková, Eva $4 trl $7 xx0111678
    700
    1-
    $a Thaler, Richard H., $d 1945- $4 aui $7 vse2008430010
    700
    1-
    $a Sunstein, Cass R., $d 1954- $4 aui $7 vse2005290876
    765
    0-
    $t Nudge : improving decisions about health, wealth, and happiness
    830
    -0
    $a Tema
    910
      
    $a BOG001 $b N53197

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.