Počet záznamů: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
Signatura N50157; 658 (JOH) Autor Johnová, Radka, 1958- (Autor) Údaje o názvu Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis 284 s. : il., tabulky ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000368932 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla marketing art marketing kulturní dědictví Klíč.slova marketing * art marketing * umění a kultura * kulturní dědictví * kulturní instituce * neziskové organizace * zákazníci * marketingové informace * marketingový výzkum * marketingové nástroje * distribuce * marketingová komunikace * sponzorství * komerční využití * plánování * strategie * příručky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 7.074/.075 930.85 Databáze Knihy Anotace Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm Poznámky Podnázev z tiráže
Černobílé fotografie
Poznámky pod čarou
Poznámka o autorceBibliografie Načítání…
Počet záznamů: 1