Počet záznamů: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
SYS 71134735 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230717205505.3 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-2724-0 : $c Kč 349.00 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 080 $a 7.074/.075 080 $a 930.85 100 1-
$a Johnová, Radka, $d 1958- $4 aut $7 mzk2008434012 245 10
$a Marketing kulturního dědictví a umění : $b [art marketing v praxi] / $c Radka Johnová 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2008 300 $a 284 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer, Marketing 500 $a Podnázev z tiráže 500 $a Černobílé fotografie 500 $a Poznámky pod čarou 500 $a Poznámka o autorce 504 $a Bibliografie 520 3-
$a Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm $c flexibooks 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a art marketing $2 czenas $7 ph118620 650 -7
$a kulturní dědictví $2 czenas $7 ph137975 653 0-
$a marketing $a art marketing $a umění a kultura $a kulturní dědictví $a kulturní instituce $a neziskové organizace $a zákazníci $a marketingové informace $a marketingový výzkum $a marketingové nástroje $a distribuce $a marketingová komunikace $a sponzorství $a komerční využití $a plánování $a strategie $a příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 830 -0
$a Manažer 910 $a BOG001 $b N50157
Počet záznamů: 1