Počet záznamů: 1
Marketing od A do Z
SYS 71217460 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20191107015355.2 008 030804s2003----xr-----e------001-0-cze 015 $a cnb001239993 020 $a 80-7261-082-1 $q (váz.) : $c Kč 199.00 035 $a (OCoLC)53270607 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Kotler, Philip, $d 1931- $4 aut $7 jn20011018131 245 10
$a Marketing od A do Z : $b osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / $c Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2003 300 $a 203 s. ; $c 25 cm 490 1-
$a Knihovna světového managementu 500 $a Původně vydáno: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003 500 $a Česko-anglický a anglicko-český slovník odborných výrazů 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstříky 521 8-
$a Určeno manažerům a profesionálním marketingovým pracovníkům 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 653 0-
$a strategický marketing $a cílený marketing $a internetový marketing $a marketingová komunikace $a marketingová etika $a public relations $a konkurenceschopnost $a marketingové strategie 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Škapová, Hana $4 trl $7 jn20001103597 765 0-
$t Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know $9 Česky 830 -0
$a Knihovna světového managementu 910 $a BOG001 $b N59142
Počet záznamů: 1