Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Moudrý, Marek, 1974-

    Marketing : základy marketingu. Díl 1., [Učebnice studenta] / Marek Moudrý. -- Vyd. 1. -- Kralice na Hané : Computer Media, 2008. -- 80 s. : il. (některé barev.), portréty, tabulky ; 30 cm. -- Název části z obálky. -- Barevné i černobílé fotografie, grafy, schémata. -- Zajímavosti v rámečcích průběžně v textu. -- Úkoly, cvičení a kontrolní otázky na konci každé kapitoly. -- Název na zadní straně obálky: Marketing- základy marketingu. -- Obsahuje bibliografii a odkazy na webové stránky. -- Určeno studentům středních škol (zohledňuje obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání). -- Další variantní název: Marketing - základy marketingu. -- ISBN : 978-80-7402-000-1 (Díl 1. : kroužková vazba) : Kč 210.00.

    marketing * učebnice středních škol
    658.8 * 339.1

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.