Počet záznamů: 1  

Marketing jako šachová hra

  1. Tručka, Jaroslav, 1959-

    Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků / Jaroslav Tručka. -- 1. vyd. -- Brno : BizBooks, 2013. -- 212 s. : il., schémata, tabulka ; 21 cm. -- Vydáno ve společnosti Albatros Media. -- Poznámka o autorovi. -- Na konci jednotlivých kapitol kontrolní otázky. -- Výkladový slovníček pojmů. -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- ISBN : 978-80-265-0054-4 : Kč 199.00.

    strategický marketing * podnikání * malé a střední podniky * úspěch v podnikání * strategický marketing * podnikatelské projekty * finanční analýzy * marketingová komunikace * reklama a propagace * psychologie prodeje * firemní komunikace * příručky * příručky
    658.8:005.21 * 658.8:316.77 * 005.511

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.