Počet záznamů: 1
Psychologie přesvědčování
Signatura N55767; 316 (GÁL) Autor Gálik, Stanislav, 1986- (Autor) Údaje o názvu Psychologie přesvědčování / Stanislav Gálik Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 95 s., [12] s. barev. obr. příl. : il., tabulky ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000491987 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla manipulace (psychologie) změna postoje psychologie prodeje marketing Klíč.slova etika * názory a postoje * reklama Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.776.33 316.628 658.8:005.32 159.955.5 316.648.4 Databáze Knihy Anotace Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psycholo Poznámky V poznámkách pod čarou užity též anglické výrazy
Na obálce nad názvem: Buy this book
Nákresy, schémata, vzorce
Na příloze barevné fotografie, faksimile
Poznámky pod čarouObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, internetové odkazy a rejstřík Určeno pro Určeno nejen profesionálům a studentům o borů psychologie, marketingu a managementu, ale též pro široký okruh čtenářů se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod Načítání…
Počet záznamů: 1