Počet záznamů: 1  

Moderní marketing

  1. Moderní

    Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2007. -- 1041 s. : il. ; 25 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Spoluautoři: Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong. -- Dotisk 2012. -- Na titulní stránce uvedeno: 4. evropské vydání. -- Terminologický slovník. -- Praktická cvičení na konci jednotlivých částí. -- Obsahuje bibliografické odkazy. -- Název originálu: Principles of marketing. -- ISBN : 978-80-247-1545-2 : Kč 1499.00.
    I. Kotler, Philip, 1931- II. Wong, Veronica III. Saunders, John A., 1946- IV. Armstrong, Gary V. Langerová, Jana VI. Nový, Vladimír VII. Juppa, Tomáš


    marketing * obchod * marketing * globální trhy * marketing * strategický marketing * internetový marketing * marketingový management * marketing služeb * marketingové prostředí * marketingový výzkum * manažerská etika * příručky * příručky
    339.138 * 658.8:005 * 658.8:005.21

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.