Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Vysekalová, Jitka, 1941-

    Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš. -- 3., aktualiz. a dopl. vyd. -- Praha : Grada, 2010. -- 208 s. : il., grafy, tabulky ; 24 cm. -- (Marketing). -- Anglické resumé. -- V tiráži uvedeno: 3. vyd.. -- Černobílé fotografie, schémata. -- Přílohy. -- Medailony autorů. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- Abstrakt: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože. -- Určeno pro: Určeno všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. -- Hřbetní název: Reklama - jak dělat reklamu. -- ISBN : 978-80-247-3492-7 : Kč 249.00.
    I. Mikeš, Jiří, 1942-


    reklama a propagace * psychologie reklamy * reklamní kampaně * marketingová komunikace * spotřebitelé * reklamní agentury * cílený marketing * reklamní média * psychologický nátlak * příručky
    659 * 659.4 * 159.947 * 316.77 * 159.98:659.1

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.