Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. SYS71162395
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230913114321.9
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 978-80-247-3492-7 : $c Kč 249.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 659
    080
      
    $a 659.4
    080
      
    $a 159.947
    080
      
    $a 316.77
    080
      
    $a 159.98:659.1
    100
    1-
    $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut $7 jk01151219
    245
    10
    $a Reklama : $b jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / $c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    246
    18
    $a Reklama - jak dělat reklamu
    250
      
    $a 3., aktualiz. a dopl. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2010
    300
      
    $a 208 s. : $b il., grafy, tabulky ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Marketing
    500
      
    $a Anglické resumé
    500
      
    $a V tiráži uvedeno: 3. vyd.
    500
      
    $a Černobílé fotografie, schémata
    500
      
    $a Přílohy
    500
      
    $a Medailony autorů
    504
      
    $a Bibliografie
    504
      
    $a Rejstřík
    520
    3-
    $a Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože $c flexibooks
    521
      
    $a Určeno všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům
    650
    -7
    $a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035
    650
    -7
    $a psychologie reklamy $2 czenas $7 ph158335
    650
    -7
    $a reklamní kampaně $2 czenas $7 ph229516
    650
    -7
    $a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228
    650
    -7
    $a spotřebitelé $2 czenas $7 ph125967
    653
    0-
    $a reklamní agentury $a cílený marketing $a reklamní média $a psychologický nátlak
    655
    -7
    $a příručky $2 czenas $7 fd133209
    700
    1-
    $a Mikeš, Jiří, $d 1942- $4 aut $7 jo2002105233
    830
    -0
    $a Marketing
    910
      
    $a BOG001 $b N53129

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.