Počet záznamů: 1  

Marketing - základy a principy

  1. Foret, Miroslav

    Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek. -- Vyd. 2. -- Brno : Computer Press, 2005. -- vi, 149 s. : il., tabulky ; 23 cm. -- (Praxe manažera). -- Obálkový podnázev: Marketingové prostředí, řízení, nástroje, postupy. -- Na konci každé kapitoly otázky. -- Rejstřík. -- Bibliografie. -- Určeno pro: Určeno začínajícím marketingovým manažerům a studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult. -- ISBN : 80-251-0790-6 : Kč 197.00.
    I. Procházka, Petr II. Urbánek, Tomáš, 1950-


    marketing * strategický management * podnikání * obchod * marketing * makromarketing * mikromarketing * definice * marketingové prostředí * marketingová komunikace * marketingové prezentace * marketingové strategie * marketingové nástroje * propagace * trhy * spotřebitelé * praktické příručky * příručky
    339.138 * 658.8

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.