Počet záznamů: 1
Marketing - základy a principy
SYS 71097156 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20200203150937.9 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 80-251-0790-6 : $c Kč 197.00 040 $a BOA001 $b cze 072 -7
$a 339 $x Obchod $2 Konspekt $9 4 080 $a 339.138 080 $a 658.8 100 1-
$a Foret, Miroslav $4 aut $7 xx0017069 245 10
$a Marketing - základy a principy / $c Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek 250 $a Vyd. 2. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2005 300 $a vi, 149 s. : $b il., tabulky ; $c 23 cm 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Obálkový podnázev: Marketingové prostředí, řízení, nástroje, postupy 500 $a Na konci každé kapitoly otázky 504 $a Rejstřík 504 $a Bibliografie 521 $a Určeno začínajícím marketingovým manažerům a studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a strategický management $2 czenas $7 ph116291 653 0-
$a podnikání $a obchod $a marketing $a makromarketing $a mikromarketing $a definice $a marketingové prostředí $a marketingová komunikace $a marketingové prezentace $a marketingové strategie $a marketingové nástroje $a propagace $a trhy $a spotřebitelé $a praktické příručky 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Procházka, Petr $4 aut $7 xx0017070 700 1-
$a Urbánek, Tomáš, $d 1950- $4 aut $7 jx20100916012 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 910 $a BOG001 $b N45158
Počet záznamů: 1