Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Signatura N64126; 658 (TAH) Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor) Údaje o názvu Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2017 Fyz.popis 261 stran : ilustrace ; 25 cm Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000646532 Ústřední knihovna Volný výběr Předmět.hesla marketingový výzkum - metody neuromarketing Klíč.slova sběr dat * analýza dat * kvalitativní výzkum * software Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 658.8:159.91 (035) Databáze Knihy Anotace Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. Poznámky Obálkový podnázev: Řízení výzkumného projektu, analýza dat ... Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům Načítání…
Počet záznamů: 1