Počet záznamů: 1  

Jak účinně oslovit média

  1. Tomandl, Jan, 1980-

    Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl ; [ilustrace Pavel Daniel]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2011. -- 296 s. : il., tabulky ; 23 cm. -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Černobílé fotografie, faksimile, grafy, ilustrace, schémata. -- Ilustrace s bublinkovým textem. -- Přílohy. -- Poznámky na konci knihy. -- Bibliografie a bibliografické odkazy. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Určeno začínajícím tiskovým mluvčím, pracovníkům oddělení vztahů s veřejností a kontaktním pracovníkům pro komunikaci s tiskem ve firmách, úřadech, občanských sdruženích, neziskovém sektoru. -- Určeno pro: Vhodné jako pomůcka ve výuce na středních, vyšších odborných a vysokých školách s doplňkovou výukou marketingu a public relations. -- ISBN : 978-80-251-3457-3 : Kč 349.00.
    I. Daniel, Pavel, 1953-


    nonverbální komunikace * dějiny médií * mediální komunikace * zpravodajství * public relations * sociální interakce * sociální komunikace * interpersonální komunikace * mediální komunikace * veřejné vystupování * komunikační dovednosti * verbální komunikace * rétorika * žurnalistika * zpravodajství * podnikání * politika * prezentace * public relations * tiskové konference * projevy * masmédia * tiskoví mluvčí * novináři * veřejní činitelé * osobnosti * příručky * příručky
    316.772.4 * 659.3:351.85 * 659.4 * 070

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.