Počet záznamů: 1
Emoce v marketingu
Údaje o názvu Emoce v marketingu : Jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a ;kolektiv Vyd.údaje Grada Publishing 2014 Fyz.popis 296 s. Klíč.slova Ekonomie a právo;Marketing a reklama;Emo ce v marketingu;Vysekalová Jitka a kolektiv Databáze Knihy Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz. Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz ISBN 978-80-247-4843-6 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1