Počet záznamů: 1
Signatura II-N58620; 658 (KOT) Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o názvu Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek Unifikovaný název Marketing management. Česky Dal.odpovědnost Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor) Juppa, Tomáš (Překladatel) Machek, Martin (Překladatel) Údaje o vydání 14. vydání Nakladatel Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 814 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 29 cm Počet ex. 2, z toho volných 0 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000545701 Ústřední knihovna Sklad vypůjčený (do 13.11.2024) Předmět.hesla marketingový management produktový management strategický management marketingová komunikace marketingový výzkum řízení značky spotřebitelské chování public relations Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 Databáze Knihy Anotace Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m Poznámky Přeloženo z angličtiny
Označení vydání je chybné (náleží k vydání originálu), správně je: 4. vydání
Příloha: Marketingový plán společnosti Sonic a související cvičení
Terminologický slovníčekObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Učebnice marketingu vhodná pro posluchače MBA programů ISBN 978-80-247-4150-5 (vázáno) : Kč 2290.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1