Počet záznamů: 1  

Tvorba business modelů

  1. Osterwalder, Alexander

    Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev / Alexander Osterwalder a Yves Pigneur ; grafická úprava Alan Smith ; [překlad Radek Blaheta]. -- 1. vyd. -- V Brně : BizBooks, 2012. -- 278 s. : il., tabulky ; 19 x 23 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Na obálce nad názvem: V ruce držíte příručku pro podnikavé jedince, kterým nechybí vize, odvaha ani kreativita.... -- Barevné fotografie, ilustrace, nákresy, portréty, schémata. -- Spolupracovali: Ellen Di Resta ... [et al.]. -- Obsahuje bibliografii. -- Abstrakt: Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures: Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání. -- Určeno pro manažery, konzultanty, podnik atele a vedoucí pracovníky. -- Název originálu: Business model generation. -- ISBN : 978-80-265-0025-4 : Kč 499.00.
    I. Pigneur, Yves, 1954- II. Blaheta, Radek III. Di Resta, Ellen IV. Smith, Alan


    strategický management * marketingový management * management inovací * podnikatelské projekty * projektový management * úspěch v podnikání * management inovací * podniková strategie * týmová spolupráce * příručky
    005.51 * 005.342 * 005.21 * 685.114

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.