Počet záznamů: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Signatura N54561; 658 (KOZ) Autor Kozel, Roman, 1974- (Autor) Údaje o názvu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Dal.odpovědnost Mynářová, Lenka (Autor) Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 304 s. : il., mapky, tabulky ; 25 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000467565 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla marketing marketingový výzkum Klíč.slova marketing * marketingový výzkum * kvantitativní výzkumy * kvalitativní výzkumy * sběr dat * analýza dat * aplikace v praxi * příručky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 658.8:005.52 Databáze Knihy Anotace Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim Poznámky Anglické resumé
Obálkové podnázvy: Aktuální trendy marketingu a marketingového výzkumu : marketingový výzkum od zadání po návrhy řešení : analýza dat bez vzorců a definic ...
Černobílé fotografie, grafy, schémata, vzorce
Poznámka o autorechBibliografie
Rejstřík
Odkazy na internetové stránkyNačítání…
Počet záznamů: 1