Počet záznamů: 1
Jak reklamní texty ovlivňují vyjadřování středoškolských studentů
SYS 71164689 LBL 00000naa-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20200630104737.0 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 022 $a 0009-0786 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 072 -7
$a 373.5 $x Střední školy $2 Konspekt $9 22 080 $a 659.131.2 080 $a 373.5 100 1-
$a Holanová, Radka $4 aut 245 10
$a Jak reklamní texty ovlivňují vyjadřování středoškolských studentů / $c Radka Holanová 500 $a IM OIPS 614 650 -7
$a reklamní texty $2 czenas $7 ph116036 650 -7
$a středoškolští studenti $2 czenas $7 ph126243 650 -7
$a verbální komunikace $2 czenas $7 ph116565 653 0-
$a teenageři $a mluva $a způsob vyjadřování $a vzájemná komunikace 655 -7
$a články $2 czenas $7 fd133976 773 0-
$t Český jazyk a literatura $x 0009-0786 $g Roč. 61, č. 3 (2010/2011), s. 118-124 910 $a BOG001 $b 6304(614)
Počet záznamů: 1