Počet záznamů: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. Johnová, Radka, 1958-

    Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2008. -- 284 s. : il., tabulky ; 24 cm. -- (Manažer, Marketing). -- Podnázev z tiráže. -- Černobílé fotografie. -- Poznámky pod čarou. -- Poznámka o autorce. -- Bibliografie. -- Abstrakt: Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm. -- ISBN : 978-80-247-2724-0 : Kč 349.00.

    marketing * art marketing * kulturní dědictví * marketing * art marketing * umění a kultura * kulturní dědictví * kulturní instituce * neziskové organizace * zákazníci * marketingové informace * marketingový výzkum * marketingové nástroje * distribuce * marketingová komunikace * sponzorství * komerční využití * plánování * strategie * příručky * příručky
    658.8 * 7.074/.075 * 930.85

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.