Počet záznamů: 1  

Inovativní marketing

  1. Kotler, Philip, 1931-

    Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2005. -- 199 s. : il. ; 25 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Dotisk 2006. -- Poznámka o autorech. -- Poznámky pod čarou. -- Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík. -- Název originálu: Lateral marketing : new techniques for finding breaktrough ideas. -- ISBN : 80-247-0921-X (váz.) : Kč 298.00.
    I. Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967- II. Machková, Hana III. Adamík, Jiří IV. Malý, Josef, 1958-


    marketingový management * marketing inovací * tvůrčí myšlení * příručky
    658.8:005 * 658.8:658.624 * 159.95 * (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.